Vi använder cookies för att anpassa innehåll och annonser, tillhandahålla sociala nätverksfunktioner och analysera trafik. Vidare tillhandahåller vi partners inom sociala nätverk, annonsering och analys med information om hur du använder för webbplats. Om du fortsätter att använda vår webbplats så godkänner du våra cookies.

Däckförsäkring – vad gör man vid skada?

Däckförsäkring – vad gör man vid skada?

Däckförsäkring– vad gör man vid skada?

Förförsäkrade däck köpta innan18:e januari 2018:

  1. Vänligenunderrätta vårt servicecenter om skadan på ditt försäkrade däckomedelbart efter att den inträffat via gratisnumret +46108887419.

  2. Försäkringstäckningenkommer undersökas direkt och ditt ersättningsdäck kommer skickasut inom en arbetsdag.

  3. Ersättningsdäcket/däckenkommer levereras till din servicepartners adress. Vänligen kontaktadin servicepartner för att arrangera ett datum för däckbytet.

  4. Omdäckskadan uppstått på grund av vandalism krävs bevis påpolisanmälan för att göra en skadeanmälan.

  5. Förinformation eller frågor om din däckskada, vänligen kontaktaAIG:s servicecenter via följande telefonnummer: +46108887419.

Förförsäkrade däck köpta efter18:e januari 2018:

  • Vänligenbeställ ditt ersättningsdäck direkt från autopink-shop.se så att dukan använda din bil igen så snart som möjligt. Vanligtvis kommerersättningsdäcket skickas ut inom en arbetsdag.Ersättningsdäcket/däcken kommer levereras till dinservicepartners adress. Vänligen kontakta din servicepartner föratt arrangera ett datum för däckbytet.

  • Vänligenunderrätta oss om skadan inom 10 dagar via vår skadeplattformonline: Rapporteradäckskada.

  • Omdäckskadan uppstått på grund av vandalism krävs bevis påpolisanmälan för att göra en skadeanmälan.

  • Förinformation och frågor om däckskada, vänligen kontakta i-suranceservicecenter via e-post på: delticom@i-surance.de (telefonnummer:+49 30 72 62 155 36).